Linkedin

Over ons

Wij zijn de gezichten achter de 4 sleutels. In de afgelopen jaren hebben we met alle belanghebbenden gesproken, van kinderen tot de schooldirectie en besturen. Daarnaast hebben wij uitgebreid wetenschappelijk onderzoek verricht naar de beste methode voor een effectieve les. De inzichten die wij hebben gekregen tijdens ons onderzoek hebben geleid tot een nieuwe methode voor een effectieve les die bestaat uit vier sleutels tot succes.

Theo Wildeboer, trainer

Drs. Theo Wildeboer is onderwijskundige en ondersteunt schoolleiders, ib’ers en leerkrachten bij het effectiever maken van lessen. Hij bedacht De 4 sleutels voor een effectieve les en ontwikkelde onder andere de Reflectiebox Instructiegedrag, een methodiek om leerkrachten te laten reflecteren op de effectiviteit van hun les.

Rob Bijlsma
Rob Bijlsma, informatie & advies

Rob Bijlsma werkte bij bekende educatieve uitgeverijen. Bovendien was hij 2 jaar basisschool leerkracht. Hoe voert u een effectief gesprek over instructiegedrag verbetering? Daarover spreekt Rob graag met u. Dan ontdekt u wat de Training Reflectiebox Instructiegedrag voor úw school(team) kan betekenen. Neem eens vrijblijvend contact op!

Gert van Tol, trainer

Als consultant (Emfusio Onderwijsconsult) richt ik mij op het primair onderwijs met als hoofdthema’s didactisch handelen, passend onderwijs en jeugdzorg. Ik heb mijn ervaring opgedaan als leerkracht, (interim) directeur en als bestuurder van samenwerkings verbanden passend onderwijs. Voor wat betreft passend onderwijs en jeugdzorg heb ik ervaring opgedaan door mijn reizen en studie aan de universiteit van Edinburgh. Hiernaast ben ik bestuurder van een vereniging voor PO.

Bert Peeters, trainer

Het geven van een kwalitatief hoogwaardige instructie door een leerkracht die weet hoe dat gaat is enorm belangrijk binnen goed onderwijs. Ervaring leert dat ‘De 4 sleutels’ hét leerkracht- en gebruiksvriendelijke hulpmiddel hierbij is.  Mijn drijfveer is om mensen en scholen te zien groeien en verbeteren. Daarom ben ik na twintig jaar ervaring te hebben opgedaan als leerkracht, intern begeleider en directeur, mijn eigen interim en adviesbureau gestart. Nieuwsgierig?