Over ons

Ons verhaal
Wij zijn de gezichten achter de 4 sleutels. In de afgelopen jaren hebben we met alle belanghebbenden gesproken, van kinderen tot de schooldirectie en besturen. Daarnaast hebben wij uitgebreid wetenschappelijk onderzoek verricht naar de beste methode voor een effectieve les. De inzichten die wij hebben gekregen tijdens ons onderzoek hebben geleid tot een nieuwe methode voor een effectieve les die bestaat uit vier sleutels tot succes.
Ons team

Theo Wildeboer
Drs. Theo Wildeboer is onderwijskundige en ondersteunt schoolleiders, ib’ers en leerkrachten bij het effectiever maken van lessen. Hij bedacht De 4 sleutels voor een effectieve les en ontwikkelde onder andere de Reflectiebox Instructiegedrag, een methodiek om leerkrachten te laten reflecteren op de effectiviteit van hun les.

Rob Bijlsma
Rob Bijlsma werkte bij bekende educatieve uitgeverijen. Bovendien was hij 2 jaar basisschool leerkracht. Hoe voert u een effectief gesprek over instructiegedrag verbetering? Daarover spreekt Rob graag met u. Dan ontdekt u wat de Training Reflectiebox Instructiegedrag voor úw school(team) kan betekenen. Neem eens vrijblijvend contact op!

Freelancers
Onze trainingen worden deels verzorgd door ervaren freelancers. Deze freelancers werken zelf als directeur en/of bestuurder met de systematiek van De vier sleutels voor een effectieve les binnen het Basisonderwijs.